Andrea.

Thinking outside the box

Söndag 20/12 09

Kategori:


Söndagen fick en halvtidig start. Tobbi hade audition i Stockholm så jag hakade på. Hoppas det gick bra för honom, får veta om nån vecka. Tog oss hem i tid och han svänga förbi hos Niklas, Marita och barnen. Jag skrattar innombords varje gång vi kommer dit och alla kallar honom för FARBROR Tobbe?!?!  haha de låter så otroligt roligt. Kom hem runt 20 och tände fjärde ljuset och på torsdag mina vänner är det julafton! Fattar ni? Jag är jätte stressad. Uschane mej! Men familjen har gjort sten hårda planeringar över julmat, presenter mm så det måste gå felfritt haha Julafton är verkligen heligt även om ingen av oss firar utifrån några som helst kristna värderingar. Men det handlar om kärlek så budskapet når fram i alla fall. Idag ska jag leka med min lilla syster och Sara tror jag om vi lyckas ta oss till varandra. Jag tror att dem kommer hit så kanske får ta å skotta lite? En annan dag!

Glid i frid

Kommentarer


Kommentera inlägget här: