Andrea.

Thinking outside the box

Knäck time!

Kategori:

Hämtade upp kalle i går kväll och då var hans mamma kerstin i full gång med knäck kokning. Så himla gott! Så idag tog jag mig själv i kragen och gjorde knäck helt på egen hand? Klapp på axeln och bra gjort Andrea! Glömde dock köpa knäck formar så det blev gigantiska bull-forms-knäckar ist, men de blir lika gott för det. Rookie mistake! Man lär sig något varje dag.



Imorgon är jag ledig, för..jaa.. vi har inga lektioner.. så Woho i eftermiddags fick jag jullov! Mitt aldra sista :( lite sorgligt faktiskt.. jaja nån gång måste man bli vuxen. Att lyckas med knäck på egen hand utan att bränna sig eller hälla ut hela skiten på golvet tycker jag räknas som ett stort vuxen steg!

Nu ska jag kolla lite på tv och sätta ihop party outfits inför helgen. Sånt älskar jag! Krogen på fredag med folk från skolan och partaj hos madde & tommy på lördag, de är så skööönt med jullov!!!!

Glid i frid och sänd varandra goda tankar <3

Kommentarer

  • Emma säger:

    Ja ä mäkta imponerad! Knäck- dä ä inte o leka mä! :)

    Dä va så lite så, dagen's goda gärning! Tyvärr så gör ja juh inte dä, åker in t Karlskoga på fredan för "jullov"..så ni får ha dä så najs även utan min närvaro! :)

    2009-12-16 | 21:13:07
    Bloggadress: http://emmamariabjarned.blogg.se/
  • syster säger:

    Jag vill bli som dig när jag blir stor!!!!:D<33

    2009-12-16 | 23:08:43

Kommentera inlägget här: