Andrea.

Thinking outside the box

En ledig torsdag

Kategori:

idag hade vi inga lektiner i skolan så jag var ledig. Gött de! Vaknade och skulle ta mig lite frukost, hittade en kärleks lapp på köksbänken från älsk, det är verkligen en bra start på dagen de. jag lyckades få fart på Forden och tog mig hem till pappa och syster som var i full gång med att klä granen. Hjälpte till med resten och skrev ett brev till våran gammel mormor i österrike. Jag är riktigt imponerad av mig och linnea som fick ihop ett två sidor långt brev, på tyska!! Där förtjänade vi varsin klapp på huvudet.Om några timmar ska vi hem till morfar som bjuder på middag. Gullig är han min morfar, han är så pysslig av sig. Och att Tobbe har gluten allergi de ser han som en slags bonus för då kan han experimentera ännu mer :) Inte för att jag tror att han läser det här men jag älskar dig morfar.

Nu ska jag ta mig en knäck som jag tog med mig hit och bjöd pappsen på.. helt godkända!

Glid i frid och puss under misteln <3

Kommentarer

  • emelie säger:

    jag kan fixa den när somhelst :D mer än gärna. hur vill du ha den? Kram

    2009-12-17 | 18:18:10
    Bloggadress: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: