Andrea.

Thinking outside the box

En ledig onsdag

Kategori:

checkade schemat igår kväll för att ställa alarmet inför kommande morgon, upptäcker att jag inte börjar förens kl 14 så där var lyckan gjord.
När jag väl vaknade imorse, tagit min dusch, ätit feting frukost och sminkat klart mig ringer tobbe från jobbet och bjuder mig på lunch på Paco's.. Mums! Väl i bilen på väg dit messar emmy att vi inte har någon matte heller så hej där lediga onsdag. Att gå i en klass full av esteter som övar inför julshowen är ganska skönt ;)

Så vi åt mat, pussades hej då och jag satte igång med lite julklapps shopping. Så skönt när nästan alla bra affärer finns under ett och samma tak, marieberg galleria har verkligen blivit fin.

Är klar med fem stycken presenter nu så jag köpte med lite fina present papper från Lagerhaus och har suttit här och slagit in och klurat på rim.

 


Ikväll ska det tränas bugg på riktigt.. är ju som sagt christmas cup på lördag så måste klura ut om det krävs ett solo eller inte? Någon som vet? hoppas inte.. att bara bugga till vilken musik man än får är mycket roligare. Kanske blir så bara för att vi aldrig har tid att göra ett seriöst solo? jaja, ursäkter ursäkter.. bort med dem.

Glid i frid mina vänner nu ska jag se klart på Project Runway

Kommentarer


Kommentera inlägget här: