Andrea.

Thinking outside the box

17/8 Sista sommarlovs dagen

Kategori:

tänkte igår att jag skulle stallt klockan på tidig ringning men vart övertalad att ta vara på sista sovmorgonen ist. Kommer hur som helst vara dödstrött imorn bitti.

Sitter och försöker göra en saker-att-ta-med-till-tyskland-lista.. går hyfsat, packning sker på onsdag :) Och på torsdag kväll bär det av igen. längtar!





Helgen bjöd på blandad kompott..

I fredags tog vi motorcykeln ut till Västeräng och hakade på i dansstudiolägrets femkamp. Det bör även tilläggas att mitt lag vann, Go team Awesome!!! Sista grenen var klädstafett, alltså längst linje med kläder vinner. Som tur var gick team awesome in för det hundra procent och det slutade med att alla tjejer låg i bara trosor på marken, höll varandra i finger topparna och skrattade hejdlöst med gräs över hela sig, love it haha

I lördags var det kräftskiva hemma hos Simon & Anna. Jag fick cred för min skaldjurspaj och plus till simon och anna som fixade bästa sång häftet :D Hur härligt som helst.

Mindre kul var det på Björn stugan (?) haha asso va fasiken gjorde vi där? Meningen var att vi skulle gått till strömpis men på något vis tog det stopp lite för tidigt.. jaja Björnis kan vara riktigt lyckat många gånger men i lördags var det nog det värsta jag varit med om i krogväg haha jaja.. man kan inte pricka rätt varje gång.


Söndag = vilodag.. massa mat, filmer, träning på kvällen och glass med chokladsås till kvällsmat.


Puss på ett bra sommarlovs slut, hej till vixen livet



Kommentarer


Kommentera inlägget här: