Andrea.

Thinking outside the box

11/8 Andrea arbetsmyran?

Kategori:

nja, riktigt så duktig är jag inte.. men många dagar på Lindex har det blivit.. tur att dem gillar mig. Och NEJ! Det är inte för att min mamma råkar jobba där, jag är faktiskt duktig :)

I helgen var det 18 års fest för Linnea, älskad vän sedan lekis <3 Grattis gumman, du rockar & festar ut som ingen annan.


Linn & Linnea firar med shot race ;)



I lördags vart det tajta scheman: Middag hos Monkan och Bosse som fyllde 53 och firade med sin tvilling bror inklusive alla barn med galen humor och knäppa intern skämt, kul att vara outsider,? nej.. eller jo ganska haha
efter att man var som vanligt för mätt och den ilskna kubbmatchen som slutade med skrik och skratt dog ut bar det av in till stan mot madde och Tommy, där vart det en snabb drink sen mot Alexandra som fyllt 20, öppnade paket och sa grattis sen var det Strömpis som gällde. Alltid lika roligt, alltid lika spännande och ja de bjuder på största blandningen folk må ja säja.
Senare bar det av på efterfest i tidigare nämdas nya lägenhet, drink spel och lekar fram till kl 4.30 sen var det taxi tillbaka till stugan som gällde. Puss godnatt och hej sovmorgon.


Söndagen spenderades med lilla syster uppe vid sjön, solade, mös och jag doppade mig till slut ;P
Puss till min vackra syster.

Måndag jobb & ikväll blir det grill hos Tommy & Madde, mysigt :)

KISS kiss BANG bang

Kommentarer


Kommentera inlägget här: