Andrea.

Thinking outside the box

22/4 Onsdagens planer

Kategori:

har gått som smort! Sovis, matte & opponeringen på historian gick hyfsat den med. Nu försöker jag lista ut vad man hade på sig på slutet av 60-talet. Måste få till en snygg outfit till filmingen imorn eftermiddag. Det är ju verkligen inte en stor grej men endå pirrigt :D

Ikväll ska ja hem till Roffe & se hom han kan klura ut mysteriet bakom min hälsa sen far roff, jag & bäjb ner till hallen så får väl dem volta på och jag är mentalt stöd.

Det slog mig idag att det faktiskt snart är sommarlov, hur skönt är inte det?! Tiden kommer rulla på hur fort som hälst.
Och snart är det dans avslutning.. längtar :)
PUSS

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag kommer på avslutningen =P Hoppas på en rolig show=D men det blir roligt varje gång tycker jag =D=D=D Kram

    2009-04-23 | 13:16:17
    Bloggadress: http://lindaj88.blogg.se/

Kommentera inlägget här: