Andrea.

Thinking outside the box

29/12 - 08 " Stress frukost & en dag på salongen"

Kategori:

Tjo hej och klackarna i taket..

vaknade som vanligt i tid men gick där emot inte upp lika duktigt. Stressade i mig frukost fick skjuss till hallsberg men lyckades endå komma lite försent till Erika som väntade. Har nämligen suttit och gjort naglar i fyra (!!!) timmar idag. och efter mig kom syrran och fick sina fixade så jag satt kvar och snackade så heela dagen försvan. Tokigt! jaja.. de var ganska roligt.. var länge sedan man satt och bara pratade med någon så där.

Har inte sytt klart klänningen ännu och de känns lite panic at the disco men de ska nog lösa sig.. hoppas jag. Är allmänt nervös faktiskt men de ska bli kul som faan! är taggad och samtidigt rädd.. vet inte riktigt varför men de ska nog gå bra.

Nu orkar jag inte skriva mer för naglarna värker hahah de kommer ta lng tid att lära sig hantra. De roliga var att jag köpte nagel fix till mamma i julklapp och sen kom hon och gav mig samma sak, haha känner vi varandra eller vad? :)

nej pusspuss nu blir det Oreos och mjölk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: