Andrea.

Thinking outside the box

22/12 - 08 "Kunde inte hålla mig"

Kategori:

Hallo!

Hade inte tänkt skriva här före nyår men ikväll kunde jag inte hålla mig.

Idag vaknade jag för första gången självmant utan väckarklocka, så skönt.
och en varm säng hade jag också. Mys frukost på det och sen rullade ja in
i duchen runt 13.40. Älskling gled hemmåt för att fixa inför kusin besök och jag
piffade lite extra för att möta Lurkovic & Empelompen på stan och dela en traditionell
jul-fika med julklappsbyte. Har verkligen saknat er <3 Emelie bor numera i stockholm
& Lydia i Lund och här sitter jag i Hallsberg. Snacka om att vi bor i helt olika delar
av sverige. Tyvär kunde Emelie inte stanna så länge som vi hoppats på så Lydia
och jag drog ett varv på stan och fixade en sista julklapp. <3

Tog tåget hem, åt upp mammas köttbullar och slummrade i soffan.

Skulle egentligen tränat flick flack ikväll men de blev inte av. Roffe hade inte tid.
De är ju ganska förståligt så här i jul stressen. Jg har faktiskt ingen stress kvar i kroppen just nu.
och skönt är det. Alla julklappar är klara och de känns underbart.

Imorgon ska jag upp "tidigt" för Tobbe & Jag ska bli fotograferade hos Strozzy (en skräddare i Örebro)
han ska göra någon typ av katalog med sina kläder så vi ska modella med lite stuff.. haha
De känns både roligt och spännande, man är ju absolut ingen modell emn man kan ju hoppas på
att dansens kordination och motorik(?) kan ge en lite hjälp med poserna. Jösses! kul ska de bli!
Förhoppningsvis blir det lite bra bilder :)

Nu ska jag fixa och trixa lite inför morgondagen och ta itu med lite andra nödvändiga saker.

PUSS

Kommentarer

  • emma säger:

    här har du min blogg också gumman haha!

    godjul! :D<3

    2008-12-23 | 10:54:59
    Bloggadress: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: