Andrea.

Thinking outside the box

Klant tant Andrea

Kategori: Thinking outside the box

Jag lider ju av blir-lätt-uttråkad-syndrom.
Om det inte händer tillräckligt många roliga saker under loppet av ca 4 timmar förvandlas jag till ett 6 årigt barn. Börjar prata i konstiga tonlägen, sätter armarna i midjan & stirrar på Tobbe i hopp om att han ska komma med en rolig överraskning. Men icke! Så då får jag roa mig själv. Började med att stretcha upp och ner i soffan. Drog några kullerbyttor hit & dit för att sedan gå tillbaka till att posera i soffan. Är av någon anledning väldigt stolt över min split ( som verkligen inte är någonting att skryta med över huvudtaget ) så skulle visa Tobias hur duktig jag är; 

- Titta på mig! Ser du vad jag kan?
*KRASCH*

Och där rev jag ner två stora glas i golvet, glassplitter överallt! Tobbe blev nog lite trött på mig, gick direkt & hämtade dammsugaren. Men jag, jag blev typ lite nöjd för att det hände nåt.

Jag vet inte hur noga han dammsög dock för i morse trampade jag likt förbannat i ett jävla splitter så jag började blöda under foten. Ingen stor grej egentligen men de var ju synd att vi inte ägde några som helst plåster i den stunden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: