Andrea.

Thinking outside the box

Igår.

Kategori: Thinking outside the box

I lördags träffade jag en av mina äldsta vänner, kalle. Och självklart är han inte min äldsta vän till ålder utan jag har känt honom väldigt väldigt länge. Jag ägnade hela min lördag åt honom & nu lät det väldigt stort & ja, det var det! Kalle fyllde 22 år och födelsedagar ska banne mig firas. Man måste ta varje lite chans man får att bombardera vardagligheten med så mycket roligt man kan. Så med hjälp av mamma bakade jag den kanske konstigaste tårtan någonsin. Med lite inspiration från Miss Emelie blev det en färgglad skapelse. På kvällen bjöd Kalle mig & Joakim på älggryta, så homla gott! Vi satt och pratade hela natten om både viktiga & oviktiga saker, en väldigt trevlig kväll.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: