Andrea.

Thinking outside the box

22:38

Kategori: Thinking outside the box


Sakta men säkert kryper jag tillbaka hit till bloggen.
Har verkligen inte velat sitta framför datorn under lovet, ville spendera all min tid åt nära & kära. 
Jag åker tillbaka till stockholm på lördagkväll och det ska bli skönt på sitt sätt. Jag saknar min klass, Stockholm & att dansa. Lovet har nästan varit liiite för långt; härligt att få vila ut men har nästan fallit in lite för hårt i bekvämligheterna. Min kropp behöver rutin snarast annars kommer jag smälta in i mammas & pappas soffa. Imorgon ska jag gå en sväng på stan med syster & sen träffa min fina vän Maddo. PUSS


Uppdatering.
Här om dagen hade jag en underbar upplevelse.
Jag hade på fullaste allvar, när jag vaknade på morgonen, ingen aning om vad det var för dag i veckan.
Precis som när man var liten och loven var oändligt långa.
Inte förens på eftermiddagen när jag & syster hängde med morfar kröp det fram att det var Måndag.
Go känsla de där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: