Andrea.

Thinking outside the box

Helgen.

Kategori: Thinking outside the box



Har haft en kalas helg!
I fredags var jag och Hanne hemma hos Rosanna i klassen. Drack vin och träffade trevligt nytt folk. Senare mötte vi upp Magnus på hans jobb, Koh Phangan, drack Mojitos & hade det trevligt. I lördags så hade dem intensivkurs i latin på Tobias dansskola så jag fick hoppa in och hjälpa till. Kl 11-17 höll vi på, gött! Efter kom Hanne, Lucas & Lana hem till oss och drack Mojitos (igen). 
Senare skulle vi möta upp lite andra vänner på Soap Bar men kön var så jäkla lång att vi hann bli kissnödiga så jag drog med mig Hanne för att hitta en buske eller liknande (?). Men i brist på buskage på östermalm smet vi in på Noppes (en väääääldigt privat & fancy bar). Alla 10 personer som handplockats till att komma in där stirrade ner oss men vi bara smet in, lånade toaletten och gled ut samma väg som vi kommit. Galant!

Så idag då.. vad har jag gjort då?! Jo hängt med Hanne!
Följde med henne på lägenhetsvisningar, gav lite expert råd & agerade moralisktstöd.
Tog med oss en kaffe och muffin från Muffinbakery hem till mig och myste ner oss med några avsnitt Sex & the city. Kos! 
Handlade middag tillsammans för en stund sedan och nu är jag hemma och ska strax laga ihop något gott tills Tobbe kommer hem.

Har verkligen haft en grym helg. Xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: