Andrea.

Thinking outside the box

Hej du'!

Kategori: Thinking outside the box

Ja.. undrar ni vad jag gjort idag kan ni ju läsa gårdagens inlägg för denna onsdag har sett nästan exakt likadan ut som gårdagens tisdag. Nästan! Maria & Madde kom hit en sväng på kvällen. Vi drack te och pratade ut om sånt där som vi tjejer tycker är viktigt.. aktier, routrar & tändstift mm.

Nu ska jag checka BB och somna in. Imorn blir en rolig dag, då äre dags för andra franska klassen. Kul! Usch vad jag låter grå? va? "Igår gjorde jag samma sak som idag. Imorn ska jag gå på franska kurs..bal bla blaaa.." Och idag var jag t.o.m inne på att ta en tripp till biblioteket för att låna med mig nån bok hem? What? Nej grå är fel ord.. kulturell? Intressant? Spännande människa? Tycker att jag är rätt cool faktiskt! Ja, näst intill hipp, eller hur? Jäkligt Ball! Mej kan ni se upp till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: