Andrea.

Thinking outside the box

Top of the morning.

Kategori: Thinking outside the box


Hej alla ni morgonpigga eller tvångsvakna! Igår försov jag mig men ni behöver inte oroa er, jag kom i tid till skolan. Idag valde jag att gå upp liiiite tidigare så man vänjer sig + att jag hann blogga lite också =). Tänk att en hel helg kan sabba hela dygnsrytmen? Men inte nu mera! Jag är på topp! Det är jazz idag. Jag älskar jazz. Jag älskar Val Suarez. Så lycklig som jag är på hans klasser kan jag knappt minnas när jag var senast. Åh du lyckliga Tisdag. PUSS

P.s Glömde helt bort! Jag dricker te till frukost. Kusmi! Goa grejjer de där! Tror egentligen inte att det är så bra att starta dagen med vätskedrivande men va fan.. gott äre. Får ta ett par glas vatten efter sen bara. D.s

P.s Nån som vet vad P.s & framför allt D.s står för? D.s

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hoppas det smakar gott!! / Lydia

    2011-03-29 | 10:35:58
  • Anonym säger:

    D.s står för "den samme" men P.s vet jag faktiskt inte :) Hoppas du har det bra i Stockholm! / Jossan Persson

    2011-03-29 | 13:30:45
  • Anonym säger:

    P.s. som man skriver i slutet av ett brev är en förkortning för det latinska "post scriptum" som betyder "efterskrift". Man avslutar ofta sitt p.s.-meddelande med d.s. som är en förkortning av deinde scriptum och betyder åter i skriften, men uttyds i svenska ofta som "densamma". (Kerst!!!<3)



    2011-03-31 | 20:25:45

Kommentera inlägget här: