Andrea.

Thinking outside the box

Semeldagen.

Kategori: Thinking outside the box

Today is the day! Love. Älska semlor. Man skulle kunna säga att det är min vän Lydias tredje födelsedag på den här dagen (riktiga födelsedagen, halvisen & sen semeldagen). Känner ingen som älskar semlor mer än henne. <3 Min tredje födelsedag är kanelbullensdag. Älskar bullar. Köpte en kanelbulle idag mellan klasserna. Hade slut på russin i skåpet så en bulle fick bli min omladdning. Mums! Vår egna årsdag måste lätt vara kladdkakans dag. Älskar detta! Även om det bara är ett PR trick så funkar det på mig iaf :D

Jahap.. Jazz & balett idag då.
Första jazzen efter lovet och faaan vad bra det gick för mig idag. En riktigt kanoning jazz-dag. Snappade upp diagonalen nästan direkt, nya centerpiecen också, han var framme och petade på mig massor på uppvärmningen (det är en komplimang) och jag kände mig allmänt energi fylld. Kul!

Baletten är numera underbar. Vår lärare Katarina är så bra! Med tre ord beskriver jag henne; Petit, inspirerande & motiverande. Kärlek till dagens dans.

Just nu är jag dock supertrött (?) sov hufsat bra inatt.. HAHA Hufsat? kul ord.. menade Hyfsat så klart! Men jag slänger mig ämdå i soffan, gosar in mig i min fina pälspläd & unnar mig en rad Marabou eller två. PUSS



Att gå utan smink varje dag (förutom om jag jobbar) är så jäkla skönt. Jag har vant mig & lärt mig tycka om mitt osminkade ansikte. Förut kände jag mig så ful och tom men vissa dagar känner jag mig faktiskt sötare utan smink. Kan inte ni också känna så ibland?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: