Andrea.

Thinking outside the box

Onsdag.

Kategori: Thinking outside the box

What up alla mina fans? Hur ä läget? Med mej är kanoners. Jorrå serrni'! Dansade massa i skolan & undervisade lite barndisco så här på eftermiddagen. Jo men det gick bra. Så nu gör ja sånna dära tråkiga vardagsgrejer, plockar ihop massa tvätt för imorn äre tvättid (stavning maria?) inbokad åh ja det är ju otroligt ointressant att läsa om så ni ska få se en bild här dårå..



Va fan äre här då? HAHA jag dör när jag ser den här affishen påväg till skolan. Hörde den på radio för länge sen, då trodde jag det var ett skämt. Men näe då.. de är helt serriöst?! Men jag är bombsäker på att detta kommer slå. Det kommer bli en hit! Nya facebook.. nääää inte riktigt va men jag tror att gifta människor (Vissa) i smyg tycker att det här är en toppen ideé! Själv tycker jag det är sämst. Bra ide men fy faaaan för er som pushar för att man ska vara otrogen. Undrar hur seriöst kristna människor ställer sig till detta?! Men som sagt Bra jobbat du som kom på ideén och bitch-slapp på dej på samma gång! Tack för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: