Andrea.

Thinking outside the box

Monday Y U no Friday?

Kategori: Thinking outside the box



Jarrå serrni'! En annan har jobbat dårå! Skola sen jobb. Balettakademien sen Lindex drottninggatan. Trött sen tröttare. Mätt efter lunch och nu hungrig igen. Ja maaat. Så mycket mat som jag just handlat. Imorn kommer gänget med respektive hit för käk och sånna grejer. Mhm.. det blir grejjor det. Nu ska jag äta middag. Den tråkigaste middag jag någonsin lagat tror jag; Chorizo & pommes(?) det finns inte i min värld.. tråkiga svennis-maten i stil med; Falukorv, köpe-köttbullar och snabbmacaroner (jag kan inte ens stava till macaroner?) Så det viktiga i denna text är att det inte är nån jävla falukorv utan en väldigt exotisk och spännande extra HOT chorizo (med pommes). PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: