Andrea.

Thinking outside the box

Komplimang?

Kategori: Thinking outside the box

Jag känner mig nyförälskad efter varje jazz-klass. Val Suarez är min dröm. Han är kanon. Han är Bäst! Idag komplimangade han mig. Vi gjorde en diagonal och när jag flygit över golvet hojtade han "Good energy" Jag fattade inte att det var till mig så han hojtade "Andrea!" jag vänder mig om och ser honom göra en sån där -Njaaa! min.. ni vet när man i vardagen tycker att något är så där..? Äh! Jag visar!



Man kan  ju tro att han tyckte jag gjorde dåligt ifrån mig men detta mina kära bloggläsare kändes som en stor kram. Denna lilla hand-viftning betyder att man var nära, man var riiiktigt nära att faktiskt göra det bra enligt honom. Jag blev helt lycklig. Guuud vi är som små hundvalpar. Val är vår husse. Han sliter runt med oss i strypkoppel och så ger han en äntligen en klapp bakom örat då blir man skit glad. HAHA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: