Andrea.

Thinking outside the box

Hola amigos.

Kategori: Thinking outside the box

Ja här sitter jag nu i Barcelona med en Corona i ena handen och en solfjäder i den andra. Solen steker ner och jag har redan fått färg... neee skoja ba'! Har just hängt tvätt och ska väl snart fundera ut någon typ av middag. Imorn bär det av hemmåt igen. Är bjuden på fin fin födelsedags middag imorn kväll. Ser väääldigt mycket fram emot detta. Trevligt värre. Ska även få mig en omgång av vår må-bra-i-kroppen-Guru Roffe. Ska bli så skönt å bli ompysslad, få ryggen knäckt & musklerna utsmetade. Gött mos! ja.. mos.. lite potatismos kanske? å kyckling? Jag har ju en stina's i frysen?! Så får det bli. Hare gött Hej!


Hittade en ball hatt på stan. Jag köpte den inte. Jag har redan en liknande hatt. Mina ben ser rätt komiska ut. Nästan som om kissie varit här och retucherat eller nåt?! Fast tvärt om, fattar ni?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: