Andrea.

Thinking outside the box

Hallå där ute.

Kategori: Thinking outside the box

Hej mina fina & fula läsare!
En annan fick jobba idag dårå.. de var ju roligt.. & nödvändigt! Båda klasserna i skolan idag var riktigta kämpar klasser för mig. Jazzen gick helt okej men jag dansar tydligen alldeles för fort (?) själv tycker jag bara att jag dansar som det passar i musiken. Men det är ju sällan det ser ut som det känns så jag tar åt mig. Baletten är alltid kämpig! Jag skäms nåt otroligt nästan varje lektion för att jag är så jävla kass! Som en enda stor sparris älgar jag fram i hopp om att se ut som en ballerina. Mina fötter är enorma, mina armar släpar i marken (ja så långa är dem) & på någotvis lyckas jag trycka ihop hela ryggen så jag känner mig mest missbildad. Dålig balett kan vi säga.

Nu har jag äntligen kommit hem igen & ska laga massor med mat. Bosses kyckling med ungspotatis & sånna grejer. Hoppas att det räcker till matlåda för imorn blir det mer jobb. Gött! PUSS PUSS nu ska jag kolla Big Brother på tv11 play.

Kommentarer

  • maria säger:

    men din lille sprätt, du är visst duktig!

    2011-03-29 | 20:28:49
    Bloggadress: http://iiamariia.blogg.se/
  • maddo säger:

    Skulle du vara kass?! Herreguuuud du är fan min idol <3 Sjukt duktig gumman!

    2011-03-29 | 23:45:48
    Bloggadress: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: