Andrea.

Thinking outside the box

Färdig.

Kategori: Thinking outside the box

Skulle egentligen jobbat idag med men tydligen klarade dem sig utan mig (?) vad är det om? Men det passade faktisk alldeles utmärkt. Har hunnit packa ner alla mina saker i kartonger som äääääänligen ska upp till stockholm. Har levt i tomma rum för länge nu. Utan soffa, Tv & allt de där andra som man äälskar att komma hem till en slitsam tisdags kväll efter jobbet. Ja gött ska det bli. Jag belönar mig själv med varma mackor & ansiktsmask. Det går inte at se bra ut när man har mask på sig hur mkt man än försöker. Du som lyckats kan ju maila mig så får vi se. Men här har ni mig iaf, trött och snart mätt. PUSS

Kommentarer

  • ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken säger:

    Jag har en nystartad smyckesblogg/inspirationsblogg!

    Jag visar upp och säljer smycken till materialskostnad, så smyckena är billigare än på många ställen.



    Kors, döskallar, kedjor, vingar, änglar, läder, ugglor m.m



    Kika in, och hör av dig om du är intresserad av något, eller kika in för inspiration.

    - http://smyckenbyanna.blogg.se



    Kram! ♥

    2011-03-04 | 09:36:04
    Bloggadress: http://smyckenbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: