Andrea.

Thinking outside the box

Bodyscan.

Kategori: Thinking outside the box

Hej där!
Bloggar lite så här vid lunch. Kom precis innanför dörren. Imorse ringde klockan tidigt tidigt i vår lägenhet (o7.oo) Bodyscan stod på schema. Jaha, vad är det tänker ni då.. ja jag vet inte helt själv fasten jag just kom därifrån. En gullig dam fråga ut oss om kostvanor, ålder, längd, bla bla. Sen fick man ställa sig på en maskin och så läste den av hur mycket muskler man har i kroppen, skelett, fett osv. Rätt intressant att få det sådär på pappar.. BAM! In your face! Det går liksom inte att komma ifrån den sanningen. Men ja, blev jag någe klokare? Lite! Jag var rätt exemplarisk om jag får säja det själv. Ja juste, man fick veta sin "inre ålder" alltså hur mina organ "känner sig". Vid frukost gissade jag en "inre ålder" på ca 45+ men icke! dan daan daaaaam! 12 år var jag på insidan HAHAHA! Skit bra ju! Pigg och fräsch! Det var inte förens hon började babbla om massa kosttillskott som jag blev lite tveksam. Några proteindrinkar kan jag tänka mig att lägga till men jag ser hellre att man äter "riktig mat" istället för piller & pulver. ja ja vi får la se hur det blir med den saken. Nu ska jag hämta en nyckel & förbereda en brudvals. Kul! Inte till mig alltså! Utan till ett annat fint par som ska gifta sig & ville ha hjälp. Spännande.
Over & out!
// Andrea a.k.a Thunder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: