Andrea.

Thinking outside the box

Springer gatan fram.

Kategori: Thinking outside the box

Hej där folket! Nu har jag gjort stan från 14 till aa.. typ nu! Gött vare! Åt lunch med Tobias & två av hans "klass kompisar" jätte trevliga. Sen drog jag vidare och fick ihop dem sista presenterna till mami. Så har slagit in dem och ska nu krypa ner i sängen med lite pannkakor, hallonsylt & ett glas mjölk (!) Jag avskyr mjölk i vanliga fall! Kan dricka Oboy men ren mjölk funkar bara till pannkakor, kladdkaka & bullar. Kan tänka mig att doppa en och en annan Oreo men dricka typ till mat och så, Nej tack! Tycker det nästan förstör maten. Ja ja nog om mjölk! Hoppas ni haft en lika skön dag som jag.

Imorn tidig eftermiddag tar jag tåget till Hallsberg & tillbaka till Stockholm igen på Torsdag morgon, det blir en kort födelsedags-firar-visit PUSS <3




Jag i Söndags på väg till bion i min ny-gamla mormor kappa, älskar den.. mjukaste pälsen ever i luvan. Känner mig som en riktigt fin dam i den :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: