Andrea.

Thinking outside the box

Resumé.

Kategori: Thinking outside the box

Hej där mina fina. Började dagen kl 8.00 i morse med dusch, frukost & piffning. Jag & Tobias har varit iväg & fotograferats till Lasse Kühlers dansskolas hemsida. Dem skulle ha tre olika bilder på alla lärare så det kommer bli jätte spännande att se. Jag hade självklart tre olika klänningar med mig, en till varje bild ;) Tror faktiskt att det blev riktigt bra. Fotografen var så trevlig & lätt att arbeta med så det kan inte bli annat än lyckat. Efter det blev det självklart lunch på Böffe, Mums! Tobias tog tåget hem till Kumla & jag skyndade hem och har just städat upp i lägenheten. För ikväll kommer mina favorit tjejer hit. Vi ska äta gott, skratta gott & ha så himla mysigt här i min omöblerde lägenhet. Ska tända massor med ljus så det blir lite mysigt iaf.

Känns som om jag glömt berätta en massa saker. Vi har bland annat hunnit med att lära ut bröllopsvals till ett super gulligt par. Intensiv-träning körde vi i onsdags kväll & det kommer bli kanon! Jag tror detta är tredje eller fjärde brudparet vi har haft nu & den största, chockerande länken är att det alltid har varit killarna som är stensäkra på takten & tjejerna som får jobba lite extra.. är inte det lite roligt? Ja inte roligt, roligt utan lite intressant nästan hahah.

Mamma fyllde ju för ett tag sedan & då fick hon ett halsband ifrån Evita Peroni, självklart har det pajat så nu ska jag springa iväg till affären & klaga! Puss



Min sminkning till fotograferingen. Använde min nya fina palett från Viva La Diva. färgerna kommer inte till sin rätt här men kände mig riktigt stolt över resultatet.

Kommentarer

  • Maria säger:

    tjyyyyyysigt ! :D

    2011-01-21 | 16:24:17
    Bloggadress: http://iiamariia.blogg.se/
  • lenny säger:

    looks really pretty!! i like it ;)

    2011-01-21 | 17:32:59

Kommentera inlägget här: