Andrea.

Thinking outside the box

Heavy Bling.

Kategori: Thinking outside the box

Kom just hem igen efter en runda på Åhlens på Östermalmstorg. Guuud va jag älskar att säga så Öööstermaalmstooorg.. det smakar så j*vla gott i munnen varje gång man säger att man bor här, Lycklig tjej! Fick med mig en ny almanacka, present till mamma & en present till Tobbe som också fyller snart. Ska fira mami på Onsdag och Tobbe fyller inte förens flera veckor efter Mig. Men tycker det är skönt att vara ute i god tid så känns det inte som man gör av med lika mycket pengar när man inte köper Allt! på samma gång. Nu blir det sen gårdagens-Tacos-lunch så fort min pojkvän kommit hem ifrån sin träning. PUSS



Jag, i mina tyngsta örhängen, lite tant-öra-varning men tyckte dom passa till tröjan. Provade mitt nya plumping läppglans jag fick i julklapp.. måste säga att det blir lite effekt, Iaf på den översta plut-bilden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: