Andrea.

Thinking outside the box

Dans.

Kategori: Thinking outside the box

Idag var första dagen i skolan efter jullovet. Som man har saknat det men när vi väl stod där vid balettstången kändes det precis som en vanlig måndag. Kanske möjligtvis att man hade haft en skön helg men man kände knapt nån stans att man haft lov. Möjligtvis i fötterna som släpade efter mig på något konstigt vis men mentalt. Ja så blev man lite misspeppad av att vår nya modern-lärare inte lyckades ta sig till skolan p.g.a bil trassel & vikare lyckades dem inte få tag i så, ja en lektion hade vi idag. Synd. Istället var vi 9-10 stycken som tränade inför Kreativ Lördag som jag skrivit massa om. Vi skulle ju, jag upprepar, gjort 10 åttor var.. tror bara det var Madde som fått ihop det. Själv var jag stolt över mina åtta och dem andra tyckte också det var bra så min slinga gjorde vi till refräng, kul. Så valde vi min låt också, Dog Days are over med Florence + The Machine, älskar den låten =)

Så imorn blir det första Jazz lektionen med nya läraren Val Suarez. Har aldrig tagit klass för honom förut men har hört mycket gott om honom så det kommer nog bli bra. Hoppas han kör lika mycket styrka med oss som Adrienne gjorde, kommer sakna det hos vår förra lärare. Hon fick mig att prestera så Val, kraven är höga!

strax dags att sova.. det har börjat lukta vanilj i lägenheten?! vart kommer det ifrån? Tror kanske att det är Tobbes proteinpulver? jag ska ta reda på det PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: