Andrea.

Thinking outside the box

Bloppis.

Kategori: Thinking outside the box

Hej mina fina 88 läsare! Är just hem kommen ifrån Isabella "Blondinbella" Löwengrips Bloppis. Är ni snabba hinner ni fortfarande dit, tror dom stänger igen kl 17. Det fanns inte lika mycket att välja på som jag trodde och jag var ändå där tidigt så tror inte att det var såå urplåckat. Men det var mycket variation: dyrare märken, H&M toppar, Fornarina jeans och sen lite udda grejer som hennes mysbyxor från studenten. Ni vet såna dära "Isabella Student 2009" så stod det på benet. Och ja det kanske finns nån stalker som vill ha dem men är inte det en liiite konstig grej att sälja? jaja.. jag hittade tyvärr ingenting. Fastnade för en klänning i 100% siden men den var för stor =( Men hon sa att hon skulle ha fler bloppisar i vår & innan sommaren. Jag var egentligen inte där för kläderna även om jag tycker att hon har en schysst Buisness stil är det inte riktigt min grej. Ville mest spana in henne. Hon var mycket större i verkligheten. Och då menar jag inte större som i tjockare utan längre, och kvinnligare i kroppen. Har alltid tänkt mig henne som kort & lite petit men så var det inte. Fick även hennes stylist Angelica att ta ett töntigt kort på oss Hahaha sånt älskar jag. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: