Andrea.

Thinking outside the box

5 dagar kvar.

Kategori: Thinking outside the box

Hallå där mina små tussilagos (jorrå dem kommer snart serrni')

Ville bara göra er uppmärksamma på att jag på lördag, om fem dagar, fyller tjugå år. Jag är så jäkla taggad! Fest blir det men bara med mina goaste. Så idag efter skolan pallrade jag mig upp på stan för att hitta en klänning då. Sökte runt på mina ordinarie ställen men hittade inte ett skit. Så gick in på Weekday, gillar den affär men har ALDRIG inhandlat något där inne.. förens idag! Hittade två supersnygga klännings/tunikor/sjok för 80 kr/st.. helt sjukt bra som Grynet skulle sagt!





Så jag är redan hemma nu då rå' serrni'! En kort vända blev det (jag bestämde att nej nu får det vara nog när jag klev ut där med påsen, nästan) Med ett smile & kasse i hand knallade jag gatan ner mot tunnelbanan & såg att ett nytt dumpling ställe öppnat mitt emot mitt jobb! Skit kul tycker jag! Har alltid velat prova dumplings och idag var dagen. Har byggt upp det som satan & i skrivande stund har jag faktiskt redan tryckt i mig dem fula små grejerna. Helt ärligt var det ingen höjdare. Vet inte om jag helt enkelt hade för höga förväntningar eller om det bara inte va nåt för mig? Jag är ju allätare? Äh! På't igen! Får väl prova nån annan resturang bara då?! Tips?

Kommentarer

  • Maria säger:

    asså du är för söt. Bildspel och allt. haha :D

    2011-01-31 | 15:37:19
    Bloggadress: http://iiamariia.blogg.se/
  • emmyk säger:

    köpte duplings på ica idag, frysta i ett paket från asia nånting. 2st för 55kr med skaldjursfyllning, skiiiiitgoda!

    2011-02-01 | 14:47:30
    Bloggadress: http://emmykindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: