Andrea.

Thinking outside the box

tårta.

Kategori: Thinking outside the box

Så ja, kollade på den där (inte så väl filmade) balett videon. Det var ju ingen vacker syn.. haha! Jo bättre än jag trott faktiskt. Inte lika skit som förväntat. Jag kan faktiskt göra piruetter hyfsat snyggt, även om det känns som krasch landningar ser det inte ut så. Det var ju bra :D

Satt i en evighet med tjejerna i omklädningsrummet och diskuterade. Kom hem först nu, super hungrig. Ska äta upp deras potatisar med deras kvarlämnade bea-sås.. Ja så går det när ni lämnar kvar mat hos mig! Hör ni det?
Sen ska jag ta en bit tårta också, den som morfar bakat till min födelsedag. Den står fortfarande kvar i min kyl. Något mindre men fortfarande lika god <3

Kommentarer

  • lennybenny säger:

    beeaaaa såååss... BEEAAAA SÅÅÅÅÅÅSSSSS!

    2011-02-10 | 17:59:27

Kommentera inlägget här: