Andrea.

Thinking outside the box

Shoppa.

Kategori: Thinking outside the box


Jag vill shoppa. Det vill väl vi alla? Köpa dyra fina skor, vårklänningar, smycken och mycket mycket mer. Tjuvläste lite i nya Elle igår när det var tomt på kunder i affären och guuud va mycket snyggt det finns. Egentligen är jag inget märkes freak. Bryr mej inte särskilt mycket om vad det står på tvättlappen men den bästa inspirationen utan tvekan. Jag vill vara rik, snuskigt rik, förmögen vill jag vara. Syster & jag ska ju till Paris i sommar så det är dags att börja spara pengar. Jag ska lägga undan varendaste slant som går; skor varar ju för evigt mat det äter man ju bara för stunden. Nee guuuud vilken dålig mening. För en sekund var den sann men det vore ju idiotiskt om jag, som tränar & dansar, hade det där som filopsofi? jamen det är delvis sant. Jag står för det (lite på skoj) hade jag varit Lady GaGa hade jag haft den texten som header.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: