Andrea.

Thinking outside the box

Ogillar.

Kategori: Thinking outside the box

Jag älskar min nya kategori men nu börjar jag förvandlas in till någon slags bitter fitta som bara hatar på allt och alla. Det är iof en stor del utav min personlighet, att störa mig på saker, så ja jag fortsätter väl.

Denna gång är det ett personligt ting som får mig att grimasera innombords. Jag har en "ny" mobil (tobbes gamla eftersom att min förra var helt puckad) och den här "nya" telefonen går inte att skicka MMS ifrån. Det ska gå men den vill bara inte för jag har 3 & Tobbe hade nåt jävla Tango eller nåt sånt skit innan så det går liksom inte ihop sig. Detta gör att alla roliga bilder jag tar med mobilen får ni inte se förens dagen efter. Så tråkigt att hela tiden blogga i efterhand jue! Så faan vad jag ogillar den där telefonen just nu. Så är det någon där ute som vet hur man kan fixa detta? Förut kunde jag heller inte ta emot MMS men då klickade tobbe bara på nån inställning så funka det sen. Kan man göra så nu med? jag är så fruktansvärt trög när det kommer till denna typen av teknologi. HJÄLP!

Så här kommer nu, i efterhand, en bild från igår. Åt lunch med Tobias på Böffe innan jobbet. Igår såg jag lite ut som en slickad hamster i fin blus. Jag har en tendens att se ut som en hamster med mina jätte tänder. Detta ogillas också men det blir ett eget inlägg nån dag. PUSS


Blus från lindex, lika så ringen. Armandet kommer ifrån Pearls for Girls
och var en födelsedags present. Ni ska få en bättre bild nån dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: