Andrea.

Thinking outside the box

Morrn'

Kategori: Thinking outside the box

Steg upp vid nio för att sällskapa min pojkvän vid frukosten. Han ska jobba & jag är hemmafru. Kul. Nej. Jag diskar lite här, plåckar lite där & ja.. läser bloggar. Lite Hollywood fru över mig asso. fast ärligt talat är det alltid han som städar och diskr så ja.. de va väl min tur då.

Ska göra mig lite i ordning och kanske ta en tur på stan. Födelsedagarna är lååångt ifrån slut. Tobbe & pappa står på tur. Tobias har jag varit klar med länge faktsikt men pappa.. han är svår asso. Han får ALLTID böcker av både mig, mamma & syrran. Så roliga är vi. Förslag uppskattas. Fast jag har en bok redan som jag bestämt han ska få haha så en blir det. Hör ni det mamma & Linnea jag ska köpa en bok bland annat så ni får hitta på nåt eget!

PUSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha jag är klar med Pappa (ingen bok ) ,men Tobias är svårare. Kram mamma

    2011-02-14 | 22:25:38

Kommentera inlägget här: