Andrea.

Thinking outside the box

Kära söndags läsare.

Kategori: Thinking outside the box

Vilken härlig söndag! Mötte upp Maria & Madelein för koreografering & träning av vårt dansnummer. Kom riktigt långt idag så det känns kanoners! Klapp på axeln till oss alla tre! Från 11-14:30 kämpade vi på vilket gav resultat. Direkt efter tog jag tvärbanan till Liljeholmen & Tony Irving's Dance Academy för att hjälpa Tobias med hans klass i West Coast Swing. En Super härlig kille går på den just nu HAHA väldigt tråkigt för honom att dansa själv eller med Tobbe som partner varje söndag så idag ryckte jag in för att stödja. Han är verkligen kanon duktig, riktigt proffsig för att gå en nybörjar kurs. Så finns du där ute? En kvinna runt 16-75 år ung och som vill prova på West coast swing tveka inte att höra av dig =)

Så nu är jag äntligen hemma då efter en dag med dans. I skrivande stund lagar jag en tomatsoppa från scratch! Sjukt stolt är jag. Fick recept av Madde och det är faktiskt inte så svårt men ack så gott. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: