Andrea.

Thinking outside the box

Jag inviger.

Kategori: Ogilla

Vet ni vad jag ogillar utav bara helvette? Dem här nya korta korkarna som ALLA kork-produkter börjat med. På fanta flaskorna (och antagligen cola, sprite & alla andra läsk flaskor), på juice paketen och alla andra satans förpackningar med skruvkork. Är det bara jag som har problem med att öppna dessa? tror knappast det! Ja menar om inte ens jag, en ung fräsch 20 åring med starka nypor klarar av att öppna dessa hur ska då små söta pensionärer klara det? Dem är korta = omöjliga att få grepp om OCH vassa! Vassa som satan.. jag får ont! Lite skavsår nästan, men det gör ont. Ååååh vad jag ogillar.

Kommentarer

  • Meli säger:

    AMEN! hemskaste korkarna ever!

    2011-02-07 | 20:49:56
  • Linda säger:

    Håller med dig, de är verkligen as svåra att öppna.

    Får ta i som man nästan spricker=P

    Kram

    2011-02-07 | 23:06:44
    Bloggadress: http://lindaj88.blogg.se/

Kommentera inlägget här: