Andrea.

Thinking outside the box

Hej Måndag.

Kategori: Thinking outside the box

Ja då var det måndags kväll då. Här sitter jag framför datorn och ska försöka summera dagen så fint jag bara kan. Började dagen med balett i bästa salen. Gick riktigt bra förutom att mitt knä slant ur led. Jävla skit asso. Det har hänt en gång tidigare fast 40 000 miljarder gånger värre (räknade jag rätt nu SD?) så idag var jag på alerten. Som alltid började hela katastrofen med att jag snubblade på mina enoooooorma fötter, jag känner knät wobbla så jag kastade mig på golvet. Hej vad jag dök! Men det gick bra. en snäll klasskamrat hämtade is & linda till mig så det gick bra. Jag går som vanligt och det känns bara lite när jag spänner benet. Ska rehaba röven av mig resten av veckan. Sen är det ju lov så då kan jag vila upp det igen. Så typiskt mig! Men ja ja.. jag tar det inte så hårt.. jag har nämligen en trollkarls kompis som alltid räddar mig i sånna här situationer. En fantastisk man vid namn Roffe. Min räddare i nöden. Så nu har jag nog skrivit tillräckligt mycke för att mamma ska bli hispig & pappa börjar googla rehab övningar som han sedan skickar över. Tack <3

Jag går vidare. Nästa klass skulle vi en vanlig måndag haft modernt men icke idag. Vi ska få ny lärare i balett efter lovet så idag fick vi titta på ettornas balett istället (dem har nämligen Katarina som hon heter just nu). Helt ärligt nu gänget vad var det om? Visst det var jätte roligt att få se henne undervisa så man vet vad som väntar. Men jag och många fler kände oss mest väldigt lama. Ska vi sitta där och glo på dem? Som om vi vore deras fans eller nåt? En liten hejjarklack typ? Nej tack! Jag tyckte vi kunde fått se treornas balett eller nåt istället, nåt att sukta efter.. se upp till.. där kan vi snacka hejjarklack. Deras fan-page kanske jag skulle gilla på facebook.

Va negativ jag låter?! Det är benet som talar. Jag ska dricka en kopp te, krypa ner i sängen och ladda inför morgon dagen. Imorgon kommer bli en kanon dag jag känner det på mig PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: