Andrea.

Thinking outside the box

Födelsedag nr.1

Kategori: Thinking outside the box

Min älskade pojkvän & numera sambo fyllde 25 i lördags. Firade lite smått med tårta och presenter på eftermidaggen för den riktiga festen kommer inom kort ;) Tobias fick i present av sin mamma en ny super stor Tv. Den är enorm tycker jag haha och eftersom den hamnar hemma hos oss blev det lite present till mig med ;) Av mig fick han parfym & biljetter till Jeff Dunham som kommer till Globen den 16 april. Tror han blev riktigt glad iaf. Den här bilden togs på oss ca en månad innan vi blev tillsammans. Älskar den här bilden hur dålig kvalitet det en är & hur trötta vi än ser ut efter att ha dansat & haft uppvisning hela dagen. Det var en utav de roligaste, årliga Tysklandsresorna vi gör med ett härlig gäng och den påminner mig om hur det började <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: