Andrea.

Thinking outside the box

fel.

Kategori: Thinking outside the box

Det måste vara nåt fel på mig. Kände på mig det i går kväll & i morse vaknade jag med fetaste halsontet.. IGEN. Inte alls många dagar sedan jag blev av med förra sjukan och nu är den här igen? Fattar iiiingenting. Kan man bli sjuk igen efter så kort tid? Är inte systemet på topp då? jaja tydligen kan jag. Sov första lektionen men idag ska vi få se en balettklass på film. ja, Lottie filmade oss för nån dag sedan och det måste ju ses så jag pallrar mig iväg. Tror dessutom jag har feber men vi har ingen temp. Nån som kan nåt husmors knep? PUSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Husmorsknep= Kerstins håning<3

    2011-02-10 | 19:05:08
  • Anonym säger:

    haha jaa ta den Andrea!!!

    /Kerst/

    2011-02-10 | 20:02:34

Kommentera inlägget här: