Andrea.

Thinking outside the box

Choklad.

Kategori: Thinking outside the box



Det här är Sara i min klass. Hon är en rätt nyttig tjej hon. I det lilla paketet framför skeden (mycket mindre än vad bilden får det att se ut. Men ni får jämföra med skeden liksom) har hon slagit in EN ruta Marabou Choklad. En liten ruta har hon paketerat in för att belöna sig själv med som efterrätt. Super gulligt tycker jag. Hon har liksom brytit en liten snutt och slagit in ett litet paket som hon i slutet av lunchen får öppna. Gott! Och Good for her!
Jag är inte så nyttig, jag åt just upp en halv kladdkaka.. jag ljög.. jag åt just upp 3/4 av en kladdkaka som vi bakade för ca 3 timmar sen. Så fort gick det. Jag har NOLL självbehärskning när det kommer till goda grejer. Jag slutar äta när det mumsiga tagit slut. Jag har ingen botten. Men som tur är belönade mina föräldrar mig med riktigt sjyst ämnesomsättning & lycko känsla vid träning. Good for me :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: