Andrea.

Thinking outside the box

Taggad.

Kategori: Thinking outside the box

Kom hem för en stund sedan, har tränat lite inför den årliga tysklands resan. Lika härligt varje år med damsuppvisning på stor scen inför massor av folk :)
Kollade mailen & har fått scheman och lite planer mailade angående skolstarten. Tidigare har jag bara varit nervös men sen jag läst igenom alla papper är jag numera bara taggad. Fy fan vilka underbara tre år detta kommer bli. Eller ja, nu ska jag klar lägga ett å annat tänkte jag.
Under audition veckan till Balettakademiens treåriga linje var jag skadad. Men eftersom att jag gått där innan och lärarna vet vad jag kan ser dem det som en ettårig audition och jag har nu 6 provveckor framför mig. Ett Stooooort undantag för min skull. Jag tycker det känns rättvist, jag vet att jag kommer klara det men anser lärarna efter 6 veckor att jag inte håller måttet är det bara att söka igen nästa år. Så enkelt är det.
Tack för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: