Andrea.

Thinking outside the box

Mör.

Kategori: Thinking outside the box

Så jävla sönder mosad. Vi startade dagen med fystest! mmm.. skit kul.. eller? Det jobbigaste ever! Crossfit tror jag de hette. De gick ut på att göra:
  • 60 utfall
  • 60 armhävningar
  • 60 Situps
  • 60 upp hopp (och sen lägga sig på mage)
på så kort tid som möjligt. Alltså man fick ju göra i egen takt men man vill ju ha bra tid liksom haha.
För mig gick det sådär va, 14 min?! jaja, nåt att slå igen om 5 veckor. GÖTT!
Har just kommit hem, blev en sväng förbi affären efter skolan så här ska det lagas mer mat innan jag sakta sjunker ner i soffläge för att sedan rulla över till sängen. Imorn blir det nog inget sjunkande eller rullande. Jag kommer behöva någon typ av gaffeltruck som transporterar runt mig. Välkommen träningsverk! PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här: