Andrea.

Thinking outside the box

Första dagen.

Kategori: Thinking outside the box

Hej där!

Det var ju en för jävla tråkig blogg ni följer?! Här blir det ju inga barn gjorda! (HATAR det uttrycket).
Men en annan är ju rätt så upptagen då va så bloggen blir lidande.

Idag var första dagen i skolan. Första dagen på Balettakademien. Första dagen på mitt nya liv. Lycklig tjej!
Mina fina klasskompisar Madeleine & Melodie var nyss här och fikade, pratade igenom allt och lite till. Nu jävlar ska jag bli bra, jag ska bli bäst! Bättre än bästa, här ska svettas!!!!
Nedan följer en bild på alla 2:or som håller i nollningen. Jag är med i lag PensionärsJävlar!



Nu ska jag packa upp min resväska. Jaha? hade jag glömt att berätta det? Jag tillbringade helgen i Tyskland tillsammans med ett gött gäng dansare. Bilder kommer ikväll. PUSS
Trött Andrea som kom med tåget till stockholm i morse. Halsband från Bijou Brigitte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: