Andrea.

Thinking outside the box

Sunny breakfest.

Kategori: Thinking outside the box

Vaknade upp hemma hos madre & padre för någon timma sedan. Jag hade stallt klocka, för igår kväll tänkte jag helt uppriktigt att "man vill ju inte sova bort hela dagen"!!! Vuxen ord eller vad? Så nu har jag myst frukost med dem och börjar långsamt planera fram en dag. Egentligen hade jag inte tänkt fira valborg ikväll utan bara ta det lugnt. Dock ser planerna ut att ändras så snabbt som satan måste jag nu improvisera fram en outfit till ikväll med hjälp av systers garderob. Det kommer Inte bli lätt. Dagens mission!
Är lite halv sur på mig själv. Jag tog ingen bild på mig själv igår och det var synd för jag var skit snygg. Himla typsikt att ni inte fick ta del av mig as snygga klädsel! ja ja.. så kan det vara. Nu ska jag dusch & hålla tummarna för att inte alla cider är slutsålda på systemet. PUSS




Woke up at mom & dad's a wile ago. Last night I sat the alarm so I wouldent "sleep the whole day"!! Adult points or what? After a big breakfest with them in the sun I'm starting to plan my day. Actually I didn't plan a night on the town but the plan seem to change. Gotta find an outfit in my sisters wardrobe. It wont be easy!! Todays mission!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: