Andrea.

Thinking outside the box

Skit kul dag.. mest skit faktiskt!

Kategori: Thinking outside the box

Aah här kommer ännu ett inlägg angående hur dåligt jag mår.. idag är det om möjligt sämre än nånsin! Mår skit! Skulle gå till skolan idag och iaf titta på hade jag planerat. Gick upp i ottan, gick på toa och skulle göra frukost då börjar hela skallen snurra och kroppen tvärvägrade! Så jag la mig igen. Fy farao! Så nu sätter vi in åtgärder! Gittan ringde till vårdcentralen och fixade telefontid åt mig och imorn insisterade hon på att köpa blodsaft till mig (blääh = nyttigt = järnrikt). Så snäll och go. Kjelle börjar bli orolig över att det gått en helv vecka nu, själv är man van men man kanske borde reagera starkare? hmm ja de tar hand om mig iaf.


Men ner till Lidingö centrum tvingade jag mig själv för jag hade ett linne här som Linnea MÅSTE ha på lördag så jag var tvungen att posta det till henne idag!! Asså.. fy fan! Men nu äre gjort hon får sitt förbannade spetslinne och lite mer god saker jag skickade med för att vara snäll, sånt hon kanske vill ha i Italien. Jaa hon åker till Italien på Tisdag och ska bo där hos nån familj och sen kommer den tjejen och ska bo hos oss (eller dem? ååh jag bor också där jue..) ja ja hon ska dit iaf och jag är avundsjuk! Men hon kommer få det så bra så bra =) Så jag postade tjockis kuvertet för 45 kr (jag skickade med kvittot till dej Linnea så får du fan pröjsa mig sen. Ge det till pappa! hhaha) och så skickade jag ett brev till min farmor också. Hade tänkt göra en vecko-grej utav det, träffar henne så sällan så hon får bli min nya brevkompis =)

Nu ska Gittan köra mig till lilla akutmottagningen för hon tycker jag är för krasslig, vi får se vad dem säger. Jag återkommer för om jag får komma dit och ta prover nu då äre fanemej stor skillnad mot vården i Hallsberg. Där säger dej "Avakta" vad man än kommer med; ont i halsen eller stukadfot.. "Avakta" Usch! jaja nu bär det av Puss

Kommentarer

  • lenny säger:

    tack kära syster!! men det var för en bra sak! HAHAA vadå gå till vårdcentralen? du är ju sjuk i typ två veckor här hemma!XD puss krya löviedövie<3

    2010-10-14 | 19:02:41

Kommentera inlägget här: