Andrea.

Thinking outside the box

Ny kategori.

Kategori: Mina Drömmar

Jag gör ett försök och följer min gammle vän Emma's råd om en ny kategori Mina drömmar ska den heta och här berättar jag kort (eller långt) och gott om vad jag drömde i natt. HAHAH jag hör redan nu när jag skriver och läser det högt för mig själv att det kommer faila men vi försöker.


Drömmde här om natten en underbart fantastisk dröm. Jag och min lilla syster begav oss ut på landet i min gammla Ford, körde i timmar och letade oss fram till en rutten lada. Utanför ladan fanns en skylt som det stod auktion på och vi (som i drömmen tydligen hade 50 åriga damers sinnen) blev super glada och skuttade in. Men det var inte vilken auktion som helst; Lady Gaga hade bestämt sig för att sälja alla sina scen kläder till högst bjudande i en lada, mitt i skogen, i sverige (?) och vi var där. Det bästa med det hela var att på något vis visste jag att alla andra som var på auktionen var snåljåpar så detta skulle inte bli någon match för oss. Vi provade runt alla klänningar, hattar och skor vi kunde hitta innan vi tillslut slog till på ett par ap-snygga (i efterhand SKIT FULA) häx-stövlar med ett stort ansikte på och den ökända Kött-klänningen från MTV VMA. Så kan det gå!





Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: