Andrea.

Thinking outside the box

Lunch time!

Kategori: Thinking outside the box

Asso nu har jag vridit dygnet alldeles för långt, kommer näver-bäver orka upp till skolan imorn. Men imorn ska jag dit iaf, ska nog titta på men det känns bra att träffa människor igen. Hade super mysigt hemma hos Madde igår kväll. Jag, Madde, Melodie & Maria (hmm.. bara jag som inte börjar på M?)  snackade på nästan lite för länge kom hem runt 02.00 och kastade mig i säng mätt på tacos & kladdkaka. Gillar verkligen er tjejer =)

 

Ikväll ska det undervisas på Kühlers igen, as always på söndagskvällar. Är det nån i 14-20 års åldern i Stockholm som vill lära sig dansa par-dans? Då är ni välkomna dit ikväll 17:45.. tveka inte =)


Nu ska jag väl börja fundera ut en lunch kanske.. Tobbe kommer hem ifrån Kumla ikväll också så dår får jag träffa honom igen + att familjen har skickat med lite saker jag saknat. Bland annat min kamera sladd så ikväll får ni lite bilder också :D PUSSPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: