Andrea.

Thinking outside the box

Jag tar klivet!

Kategori: Thinking outside the box

Jag gör det, jag tar steget och slänger in ett tredje inlägg för dagen! Guud om jag bara hade en egen dator (julklapps-hint) jag skulle vara värsta super bloggaren! jaja.. till the point! Ville bara berätta hur otroligt söta mina pensionerer är; för ca 2 timmar sedan låg jag som en skunk oduchad, super äcklig, snorig och sjuk i sängen med datorn i knät. Då ser jag hur dörren flyger upp och Gittan smyger in med en kamera och tar kort på mig! Jag ba vad händer?


- Vad gör du?


- Tar kort! Titta vad söt du är..


Jag bara skrattade..


- Nån mer dag ska jag ta kort på dej när du är heeelt oförberädd!


Gittan är så go.. Kjelle med, han är proffs-damsugare, mäster kock och säkert topp 5 bästa sambos i sverige. Deras relation är så fin, dem är inte gifta (tror jag) det behövdes liksom inte. Dem är så öppna och ärliga och ingen blir sur. Utan tycker man att den andra beter sig konstigt säger man det, den andre tar åt sig och sen var det ur världen, det är inte så där komplicerat som en annan gör det. Dem är sig själva fullt ut och säger alltid vad dem tänker för det blir bäst då. Då slipper man tänka och försöka klura ut vad man egentligen menade. Ne dem är så coola, har varit med om så mycket och har så roliga historier att berätta. Så är dem så söta när dem pussas haha.. ja jag trivs.. jag passar bra ihop med deras liv.. haha Nu är Linnea nöjd hon brukar säga att jag är som en gammal tant för att jag gillar lätt-tuggad mat = potatismos, soppa och allmänt gäggig mat.

jaja så kan det gå när inte haspen är på.. nu ska jag snart sova Pusselipuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: