Andrea.

Thinking outside the box

Uppe med tuppen? Med dåliga tv program?

Kategori: Thinking outside the box

Usch asso redan är det full fart.. fasten klockan fortfarande är tidigt på morgonen, enligt mej, har jag på något vis redan lyckats blivi sen, hur gick det till? ingen vila här inte =P Nej, Stockholm stad väntar och Erikdahlsbadet ska få sig en hejjarklack som heter duga i eftermiddag. Ska försöka ta ett par varv i lite butiker också, den enda shopping jag får är när jag drar andras kort i kassan på jobbet, Tråkigt! Så lite julklappar ska införskaffas. Har faktiskt redan hunnit med två stycken för lääänge sedan, jag är ute i god tid jag :D Kom på att nu när man är rätt fattig (fasten jag tjänar mer än jag gjort någonsin??) så äre ju bättre att sprida ut det så mycket som möjligt ist för att köpa allting i december månad.. Ooops inte så många dagar kvar då rå :P ahah jaja nu ska jag ta bussen och träffa Tobbe PUSSPUSS



Jaa.. det här var en "gammal" bild så ser man ju inte ut i skallen längre. Men om man är uppmärksam så ser man att, ja, så jävla blont är det inte hahaha utväxt ner till öronen! Så kan det vara ibland men nu slipper jag iaf ett självuppätande hår :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: