Andrea.

Thinking outside the box

natti natti..

Kategori: Thinking outside the box

Har haft en super jobbig och rolig vecka. Dansa, dansa dansa.. jobba jobba jobba.. jag gillar att dansa och jag gillar att få lön så summeringen blir kalas kul!

Igår var det jag som höll i lektionen. Lärde klassen dansa cha-cha och fasten jag var nervös gick det hyfsat bra asso. Det jag såg och vad jag fått höra var bara posetivt vilket känns lovande. Hoppas alla hade roligt =)

Och idag är det Fredag. Min fredag bestod av jobb (ofc) sen mötte Tobias upp mig och tog med mig till en jätte mysig wok restaurang på Odenplan. Suuuuper gott var det och STARKT (vilket jag älskar) men shit säger jag bara! Jag tål stark mat, jag är uppvuxen på stark mat men nu fick till och med jag med härdade smaklökar dricka massor med vatten, I like it! Vi drog vidare till Lidingö, klämde en kladdkaka tillsammans med Kjelle & Gittan framför Skavlan (värsta vuxet??) det var mysigt & gemytligt ;)

Nu är det bed time, försöker lägga mig i hyfsad tid så man verkligen kan sova ut. Imorn ska vi möta upp Tobbes pappa Leif & Helen på stan och luncha. sen ska vi hejja på dem när dem ska tävla i simning. Tycker det är jätte gulligt, dem är så sjuuukt hurtiga dem där två! Och hans pappa har ju varit och tittat på oss när vi tävlings dansar så nu är det time att return the favor så att säga.. så Puss & god natt på er <3


Kommentarer

  • emmy säger:

    du är såååå snygg i brunt, bra att jag äntligen fick som jag ville haha :D saknar dig min solstråle

    2010-11-20 | 01:36:16
    Bloggadress: http://emmykindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: