Andrea.

Thinking outside the box

Somna då!!

Kategori: Thinking outside the box

Jag måste ha något typ av problem, för jag kan inte somna! Är sjuk & trött men kan inte somna, vardan detta? Är jag orolig över nånting? är jag hungrig? är jag inte trött, inbillar jag mig bara? Nej nej nej! För det har vart så här hela mitt liv, jag har så långt tillbaka jag kan minnas alltid haft sömnsvårigheter, ge mig tips, någon?!?! hur fan ska man göra för att somna? Jag pallar inte!
Räknade i almanackan idag, bara 22 skoldagar kvar för mig.. 22 !! Sen tar jag studenten, fatta då finns det ingen återvändo! Då äre dem betygen som gäller for life! LÄSKIGT! Men mina betyg är jag stolt över, inte pluggis direkt men om man jämför med andra elever med liknande betyg som jag har jag hunnit med betydligt mer i livet, har hunnit dansa, jobba, segrat, utvecklats.. och många många fler saker. Jag är redo, redo för livet.. kom och svep iväg med mig för jag är världsvan och lyckligt lottad, en bra kombination! Jag är inte rädd utan kan ta saker som dem kommer. Ibland är jag rädd men inte för utmaningar utan för människor.
Nu får det vara nog, jag kniper igen ögonen tills det blir morgon och låtsas att jag sovit. Det blir bra! PUSS
Lägg gärna märke till ringarna under mina ögon, ser ut som en tnt som levt i svåra dagar. Detta tack vare 19 år av endast 5 timmar/dygn.. SKIT BRA! Verkligen ap-bra! (nu överdriver jag lite för jag tycker synd om mig själv. Jag sover ju förstås mer än fem timmar på helgerna och sommarlov) *smack*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: